ASIANTUNTIJAPALVELUT / SERVICE POWER
Palvelujen Lean-ohjelman tavoitteena on paremmat palvelut ja tyytyväisempi asiakas. Tämä tavoite saavutetaan keskittymällä asiakkaan näkökulmaan ja välttämällä turhaa työtä ja joutokäyntiä kaikissa palveluprosesseissa.
Palveluissa kohdataan ihminen. Ne sisältävät monimuotoista vuorovaikutusta ja viestintää. Palveluissa korostuvat myös esimiestyön, esimerkin ja joustavuuden merkitykset. Service Power on yrityksille ja palveluorganisaatioille suunnattu kehittämisohjelma, jossa keskitytään asiakkaan palvelukokemuksen ja laadun optimointiin. Myös palvelujen tuotteistaminen sekä niiden markkinointi ovat osa Lean-johtamista.
Service Power -valmennuksessa arvioidaan aitoja asiakaskokemuksia, analysoidaan palvelujen tuotteistamista ja niiden tehokkuutta sekä kehitetään ja jalkautetaan parempia käytäntöjä.
1. Johdanto Lean kehittämiseen
- Jatkuvan Parantamisen tarkoitus, tavoite
- Suunnittelu
- Toteutus
- Seuranta
2. Lean johtamisen käytännön soveltaminen
- Sanallinen ja sanaton viestintä
- Viestintätilanteiden hallitseminen
- Vuorovaikutteisuuden kehittäminen
- Epävarmuus ja viestinnän pelko
- Vuorovaikutusjohtaminen ja strateginen viestintä
- Kapasiteetti – Attribuutit (Capability – Attribute)
- Kapasiteetti – Jatkuva (Capability – Continuous)
3. Lean kokonaisvaltaisena johtamismenetelmänä
Kurssit ja workshopit:
Nothing Found
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.